IKLAN

Orang hebat!

Sunday, June 7, 2009

Catatan pertama

Assalamualaikum w. b. t. Apa khabar kita hari ini? Semoga sentiasa ceria dan sihat sentiasa sepanjang hayat kita. Terima kasih kerana sudi berkunjung dan selamat datang ke blog matdin ini. Nama saya mat din dan saya berasal dari Malaysia yang tercinta.

Saya menulis didalam blog ini bertujuan untuk berkongsi pendapat, berkongsi cerita, dan menyumbangkan sedikit ilmu yang boleh kita sama-sama manfaatkan.

Namun demikian, seperti insan yang lain. saya pasti melakukan kesilapan dan kesalahan semasa mengendalikan blog ini. Oleh itu dengan berlapang dada saya sedia menerima teguran dari Encik/Cik yang amat prihatin.

Sekian dahulu catatan yang pertama ini. Insyallah kita berjumpa lagi dengan cacatan yang akan datang. Jaga diri dan sentiasa ceria-ceria selalu...

No comments:

ahmad din